Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, abla dedigim güzelle hikayesini oku.

abla dedigim güzelle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
8 yaşında bir gencim ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum. Soguk bir kis günü okuldan eve dönmüştüm. donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti. kapiyi caldim. kimse yoktu. tekrar tekrar calinca komsumuz gözde abla (37 yasinda ve muthis bir vucuda sahip kalcaları ve gogusleri harika tam ele sıgacak tipten) evinden cikti ve annemin alisverise gittigini ve anahtarın kendisinde oldugunu soyledi. anahtari almak icin gittim. beni donmus ve islanmis vaziyette gorunce iceri cagirdi. ben de gerek olmadigini evde basimin caresine bakacagimi soyledim. am israr edince dayanamadim ve girdim. evde kimse yoktu. gençları okulda kocasi da iseydi ve eve gec donuyordu. uzerimi degismem gerektigini ama once banyo yapmam gerektigini soyledi. o bizim eve bana yeni camasir getirmeye gitti. geri dondu ve uzerimi hala cikartmadigim icin biraz kizdi. ben de kendi evimde banyo yapmak istedigimi soyledim.ama kendi evinin soba yaktigi icin sicak oldugunu soyledi ve onun evinde banyo yapmaya beni ikna etti. aslinda ben dunden raziydim. soyundum ve banyoya girdim.daha suyu yeni acmisken gözde abla kapiyi tiklatir tilatmaz iceri daldi ve”dur ben seni guzelce yikayayim.” dedi. tabi ben cirilciplak bir vaziyetteyim ve iki elim yaragimla dassagimi kapiyorum ve acayip utandim. sex hikayesikizardigimi gorunce”ben senin ablanim ne utaniyosun” dedi ve kovadaki tasi kaptigi gibi basladi beni yikamaya. inanmiyacaksiniz ama gözde ablayla birlikte banyo yapmak yillardir bbuyuk bir fantezimdi. neyse tasla basimdan asagi su dokuyo. tabi o dokerken ben onun am bolgesini ve goguslerini suzuyorum. tabi iki elim siki sikiya yaragimi kapatiyo. gözde ablanın uzerinde uzun bi etek vardi ve uzerine o sogukta t-shirt giymisti(tabi banyo sicak oldugu icin). sonra eline lifi aldi ve basladi vucuduma surmeye. benim yarak oldu iki kati. artik elimle de tamamini kapatamiyorum. ben taburede otururken gözde abla bacaklarimi liflemek icin egildi. aman allahim o goruntu gozumun onunden hic gitmiyo. egilirken etegi islanmasin diye biraz topladi ve egildi. alllaaaahıııımmm ne goreyim… altinda genis bi kulot ve amcigini tam net gorebiliyorum. cunku kulot yana kaymis. vucut renginden biraz daha koyu kulodundan tasan killi milli harika bir amcik gozlerimin onundeydi. nasil uzerine atlamadim o zaman hala kendime sasiyorum.oyle o pozisyonda en az uc dakika durdu. bi yandan lifliyor bi yandan kovadan su aliyor. uzerine biraz su sokuldu ve o harika memelerinin uclari acik secik ortaya cikti. hangisine bakacagimi sasirdim ama tabbbi ki amcigina bakiyodum. neyse birden elini yaragima getirdi yaragimi lifleyecek. ben utangsclikla ”asla olmaz”dedim. o da”ya ben senin ablan sayilirim sen benim kucuk kardesimsin ne utaniyon ” dedi ve en sonunda dayanamadim iki elimi utana utana yaragimdan cektim. tabi kocaman olmus.gözde abla gorunce caktirmadan gulumsedi.neyse yaragimi liflemeye basladi. sonra lifi birakip sabunlu elleriyle yaragimi ovmaya koyuldu. ulan sanki ruya gibiydi be. ama inanamayacaksiniz banyoda hic bisey yapamadik. neyse banyodan ciktik. odaya girdik. icerisi sicacik soba yaniyo. baktim bi de yerde yorgan var uzerine oturdum. giyindim uzerimi orttum uzandim. tabi titreme tuttu yeni banyodan cikmisiz. gözde abla iceri girdi bakti usuyorum”dur” dedi. ben de yanina uzanayim seni istirim”dedi. geldi yanima uzandi. uzerinde hala ayni elbiseler var. uzandi ve bana sarilarak yorgani orttu. once onu bana donuktu. erotik hikayelerbacagini iki bacagimin arasina aldi ve beni iyice sardi. tabi ben de onu.(cok usyorum ya)ulan resmen yaragim gözde ablanin amcigina surtunuyo. vallahi 3 dakika o pozisyonda kaldiktan sonra bosaldim.sonra ”tuvalete gitmeliyim” dedeim ve odadan cikipeski kulodumu giydim. neyse rahatladim biraz. tekrar odaya dondum ve yorganin altina girdim. bu sefer gotunu dondu bana. resmen o dolgun gotunu yaragima dayadi. en az 15 dakika oyle durduk. yukarı asagı surunmeye basladım. yavas yavas inlemeye basladi. aahhh o inilti sesleri beni nasil tahrik ediyodu. 15 saniyede bir yavas kisik sesle inliyodu. vallahi daha fazla dayanamazdim. iniltileri bardagi tasirmisti. goguslerini oksamaya basladim. iniltileri artti. elimi eteginin altindan amina soktum: sicacikti. oksamaya basladim. sonra icine soktum.harrrriika bir duyguydu be. sonra got deligine goturdum parmakladim. oyle bi inliyodu ki… aahhh.. sonra bana dondu. acayip bi sekilde yalasmaya basladik. dillerimiz adeta sevisiyordu. dilini harika kullaniyodu. beni soymaya basladi. elini yaragima attı once bi guzel oksadi ve sonra o guzel agzna aldi. bi ileri bi geri gitmeye somurmaya basladi. hayatimda boyle zevk almadigim ve bir daha ayni zevki alamayacagima eminim. sonra etegini kaldirdi. kulodunu yana kaydirdi ve yavas yavas uzerine oturdu. ilk defa bir amciga giriyodu yaragim. zevkten olebilirdim. basladi kalkip oturmaya… hic bitsin istemedim. hem inliyo hem zipliyodu. sonra tamamen soyunduk. got deligine basini soktum. sonra govdesini. ilk defa gotten yiyomus. ama bayagi zevk aldi gotten. bi yandan memelerini oksuyor yaliyor bi yandan kucagimda hoplatmaya basladim. ikinci bosalmam biraz gec oldu ama acayip zevk verdi.agzina bosaldim.yaragimi agziyla temizledi.sonra biraz oyle ciplak uzandik. biraz konustuk. benden coktandir hoslandigini soyledi. sonraki gunlerde okuldan kacip sikismeye geliyodum. bu aralar biraz durgun. 1 haftadir sikmiyorum. ama arada bir bize misafirlige gelince ve annem baska bi odadayken oksuyorum. Tehlikeli olunca daha heycanlı ve zevkli oluyo tavsiye ederim. Benden bu kadar okudugunuz için teşekkür ederim darısı başınıza.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Babam Yokken Annemi Öldüresiye Siktim

Merhaba arkadaşlar annemle olan hikayemi anlatacağım.%100 gerçektir.Annem 1,65 boylarında 60-65 kilo güzel, iri göğüslü ve büyük götlü bir bayandır her zaman onu sikmek istemişimdir. Babam firmada şöföf olduğu için her hafta perşembe çanakkaleye gide... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yardımsever

SELAM BEN CENGİZ SİZE BENDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATACAGIM.BUNDAN BİR YIL KADAR ÖNCE İDİ BİR İŞ YERİNDE ÇALIŞIYORDUM.MOTORSİKLET LE GİDİP GELİYORDUM.BİR GÜN İŞTEN ÇIKTIM.EVE GİDERKEN ELİNDE MARKET POŞETİ OLAN GÜZEL BİR KIZ GÖRDÜM VE BANA EL ETT... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

stajer kızı bozdum

Merhahaba sitede gezerken rastladım hoşuma gitti bende başımdan geçen bir olayı yazayım dedim ben 19 yaşında bir bakire idim bir gün evde otururken babamın arkadaşı geldi babam evde yoktu annem teyzeme gitmişti ben de üzerime deri iç çamaşırlarımı gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah sunam ah

merhabalar arkadaşlar.suna benim gençluktan beri zamanımızı birlikte gecirdiğimiz fakat birbirimizden hoşlandığımız halde hiçbir zaman sevgili olamadığımız arkadaşımdı.ona zamanında bir cok defa yaklaşmaya calıştım ama ınanmayacaksınız hep kendını f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

25 cmlik yarrağımın maceraları

slms mert ben 21 yaşındayım atletik yapılıyım birgün unüye arkadaşın yanına gittim part varmış kzıalrda elicek gel fln dedi gittim herneyse ben kzıalrla tanıstırdı gören kızlar bana bakmaya başlad tatlı talı neyse bizim oğlanda kızalra bendne bahsetm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamla olanlar

benaba direk konuya kecmek istiyorum.halam her zaman bize gelir.cok guzel kadin.gogusleri kalcasi harika ger gece onu nasil sikdigimi hayal ederim bir gun yini bize geldi.evde ne guzel hic kimse yokdu.ben tv-de porno izliyordum.halam iceri girerken k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zafer karımı sikti

Merhaba ben mert size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Esimle güzel ve düzenli bir iliskimiz var di. Fakat son zamanlarda hep aynı şeylerde sıkılıp değişiklik aramaya başladık ve sık sık porno film alarak onu izliyor ve orada geçen pozisyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben elif ve ilk sexim

adım elif tabıkı takma ısmım gercek ısımlerı veremem unıversıte ögrencısı 170 noyunda 68 kılo ela gozlu ve beyaz tenlı uzun saclı bı bayanım erkek arkadasım ıle aramada gecen bı hıkayeyı sızlere anlatmak ıstedım .burak ıle lıse yıllarında tanısıyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımın gelini 1

Selam arkadaşlar bu gercek olmuş anımdır dayımın gelıni var güzelmi güzel cok hateşlı bîzim buralar kôy ama güzel yer kendimden bahsedeyim yaşım 43 170boy olay şöyle gelişdı evlerimiz yakın eşim işe gîtdi sabah bense iş olmayınca yatarım bir ses duyd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

O gece dibini bulamadım

ben istanbulda yaşayan 1,81 boyunda yakışıklı bir gencim anlatacağım hikaye asla unutamadığım bir olaydır otobuste yanıam genc ve zarif bir bayan yanıma oturdu canı sıkkın olduğu belliydi durmadan of deyip duruyordu havalar sıcak olduğundan baya açık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.