abimle yaşadıklarım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı yani kısır oldugum için beni boşadı. Bende abimin yanına taşındım. Abim cok acık fikirli mükemmel bir insan arasıra kardeşi olmasam kendimi siktirirdim diye geçiridi maklımdan.Bir gece abimin dogum gününde evde kutluyorduk ben mini bir etek ve bady giymiştim. Abim götüme memelrime bakmadan kendisini alamıyordu ve bu beni cok tahrik etmişti. Evde dans ederken abimin sikinin kalktıgını ve amıma baskı yaptıgını hissettim. Bir ara abimin elleri götümde dolaşmaya hafif hafif götümü okşamay başladı.Bende fırsattan istifade sikini oşmaya başladım. Artık kendimizden geçmiş resmen abimle sevişiyorduk. Abim kız sende ne güzel mal varmış dedi. Sikini dışarı cıkarıp yalamya başladımüzerimde sadece amımı kapatan tangam kalmıştı. Abim yavaşca cıkartarak amımı yalamay başladı. Ben zevkten kuduryordum.bayılıyorum sandımBeni kucagına alıp yataga götürdü bacaklarımı aralayıp sikini amıma sürtmeye başladı ben bir an önce siki amımda isterken o ben kendimi sikine dogru bastırdıkça kendini geri çekiyordu. Ve birden amıma öle bir köklediki bayılıyorum sandım. Ohhh kardeşim harikasın artık bundan sonra senin pompacın benim yavrum demeye başladı. Sonra pozisyon degiştirip sikinin üğzerinde zıplamaya başladım.Bende sik abi kardeşini gecir amıma diye inliyordum kısır oldugumu bildigi için içine boşalayımmı dedi bend eboşal abicim boşal pompacım diye inliyordum. O gece sabaha kadar amımdan götümden sikti. Gelecek yazımda abim ve 2 erkek arkadaşıyla yaptıgım sikişi yazacagım.Ensesti çok seviyorum benimle ensest sohbet yapmak isteyenler eklesin
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hatice teyzemle

Selam sex hikayeleri severler. Bulunduğumuz sitede Hatice teyze diye bir kadın var. Site içi olduğundan herkes neredeyse birbirini tanır. Hatice teyze de arkadaşlarıyla gündüz site içindeki parkta otururlar sohbet ederler. Geçen gün parkta oturduğum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum arzu ile

size bu hikayemmi karaman yazıyorum isimler degişmiştir ben yasım 34 ismim alper bır gun evde dururken komsum arzu aklımma geldı ve onu dusunurkenne kabı zılı caldı bana kımsenın olmadını sordu bende bırazdan gelırler dıyerek ıcerı dave ettım uzerımd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum eylem

Slm ben kudret komşum eylemden bahs edecem eylem 30 lu yaşlarda benden 5 yaş büyük evli 3 genç annesi uzun boylu yeşil gözlü bir kadın adeta manken gibi.onu hep hayal ediyordum rüyalarıma bile giriyordu gençları için bılgisaray almıştı bılgisayarı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi yakaladım

Slm arkadaşlar evet dediğim gibi yengemi yakaladım ben beyez tenli kumral biriyim yengem amcamın karısı lafı uzatmadan amcamlar köyde yaşıyorlardı 45 yaşında amcam ve ondan 10 yaş küçük yengem bide kızları vardı yaz başlarında köye gittim arkadaş çev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirli motor ile

ben Altan istabulda yaşıyorum 30 yaşındayım hıkayeme geceyım nette daha onceden de hıkaye yazmıstım msn adresımı ekleyen arkadaslar oldu ekleyenlerın arasında eteklı erkek olarak tabir ettiğim kendini kadın sanan erkeklerde vardı çok güzel kadınlarda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin en yakın arkadaşı zeynep

Bu sitedeki hikayeleri okudukça bende bir hikayemi yazamaya karar verdim. Beş yıl önceydi. Ben 37, eşim 35 yaşındaydık. Eşimle cinsel yaşantımızda sorunlar vardı. Ben oldukça arzulu biriydim ama eşim isteksiz, sanki zoraki benimle oluyordu. Her ilişk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin zenci merakı

Slm adım hasan 35 yaşındayım ist. da yaşıyorum geçen senenin ağustos ayında anadoludan amca oğlunun eşi istanbulda bi akrabasının düğününe geldi birkaç gün bizde kalacaktı gülay abla 45 yaşında balık etli dolgun vucutlu bakımlı güzel seksi bir kadınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın hatuna pazarci kaydı

Ben 24 yasında oldukca sekste hoşlanan bırıyım bır gun eve erken gıttım annem benı pazara gonderdi pazarın gırışınde bır bayan gozume carptı oldukca bakımlı ve güzeldı eeee bende fena degıldım yanı hemen beşıne takıldım benı fark ettı arkanı dondu ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içimdeki sapık

arkadaslar oncelıkle ıcımdekı sapıklıktan bahsedeyım su an 21 yasında bı erkegım.ıcımde oyle bır sapık varkı anlatamam.bebek kucuk km var yok yeterkı am olsun benı cıldırtıyor.sıe 8 yasındakı kuzenmle aramda gecenlerı anlatacagım.adanada oturmaktayım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle aynı yatagı paylasmak

benim adım murat yengemin adı ise elif 2 oglu var yengem hafif kısa boylu zayıf ve çok güzel bi kadın birgün yengemle küçük oglu bize geldiler bizde bodurum katta oturuyorduk 1 oda 1 salon vardı neyse aksam olmustu yatakları serdik ablam yengemin küç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.