abimle kankası bana saldırıp siktiler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben izmirden Meral. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın başlangıcı 4 ay önce oldu. önce kendimi tanıtayım isterseniz. 1.71 boyunda siyah saçlı ela gözlü bir kızım. 19 yaşındayım ve lise sona gidiyorum. fiziğim oldukça iyidir. kalçalarım taş gibi, göğüslerimi görseniz zaten aklınız uçar bakire değilim. neyse anlıcağınız baya sexy bi kızım yani ve sikişmeyi çooook seviyorum PPPPPP şimdiye kadar her çıktığım erkeğe verdim hep P xD neyse ne diyoduk. bundan 4 ay önce yine sıkıcı bi günün ardından okuldan eve geldim. abimde 20 yaşındadır bu arada. dershaneye gidiyo. yemek yedim ve biraz nette takılayım dedim. neyse biraz msn face falan derken 2 saat geçti. saat 6 oldu. abim kapıyı çaldı ve bende gidip kapıyı açtım. eee malum hava izmirde hep sıcak olduğu için oo günde üstümde ince bi body altımda da mavi bir mini etek vardı. bacaklarımda çok güzeldir bu arada altımda da sütyen felanda yoktu.neyse abim içeri girdi. “hoşgeldin abi” dedim. o da “hoşbulduk, çok karnım aç yaa merall, bişeyler hazırlıversene” dedi. bende ” tamam” dedim. mutfağa gittim yicek bişeyler hazırlayıp abimi çağırdım. o da mutfağa geldi yemek yemeye başladı. bende onun yanındaydım ve sigara içiyodum. annemle babam akrabalardaydı ve 4 gün gelmiceklerdi. bu yüzden rahatça sigara içebiliyodum evde xD neyse sonra abim yemeğini bitirdi ve arkadaşı okan aradı. sınıf arkadaşıdır. serkanla birlikte bize gelceklermiş. abimde “tamam olum gelin tabi lan” dedi xD neyse ikisinide tanıyodum iyi gençlardı. yakışıklılardırda xD neyse aradan yarım saat geçti bunlar kapıyı çaldı bende gittim kapıyı açtım ikiside beni görünce bi süzdüler tabi doğal olarak xD o sexy vücuda kim dayanabilir ama di miiiii xDxDxD bu benim çok hoşuma gitmişti “hoşgeldiniz” dedim. onlarda “hoş bull duukk” diyerek içeri girdiler xD meme uçlarımı görünce akıllaı gitti zavallıların heralde xD neyse içeri geçip abimin yanına oturdular. bende oturdum. ben tv izliyodum bunlar aralarında konuşuyolardı. altımda kırmızı ince bi tanga vardı ve ben bacak bacak üstüne attığımda eteğim sıyrılıyo ve tangam görünüyodu xD serkanın dikkatle beni izlediğini fark eden abim “serkan, hayrola ?” dedi xD serkan afalladı. “hiiç abi, dalmışım” dedi xD. okan arada bi çaktırmadan bana bakıyodu abimin yanında abimin arkadaşlarına orospuluk yapmak beni acayippppp tahrik ediyodu. ikisininde beni sikmek istediğini adım gibi biliyodum artık xPPP ama tek engel abimdi neyse bunlar içeri geçti pcden bişeye bakcaklarmış.sonra beni çağırdılar. pcden ben çok iyi anladığım için. ben gittim düzelttim. sonra abim oturdu bakıyodu düzelmişmi diye. bende abimin oturduğu koltuğun arkasında ayakta duruyodum. serkan yavaşça elini bacağıma attı bacağımı okşamaya başladı. ben şaşırdım tabi xD yani abimin yanına beni elliyo piçe bak xD azmış genç belli xD abim farkına bile değil pcyle ilgileniyo. neyse ben buna aldırış etmedim ayakta öylece durmaya devam ettim. serkan elini yukarı doğru götürdü ve götümü ellemeye başladı xD tangamı okşuyodu mmmmmmmmmmmmmmmmmm ne zevk almıştım ama abimin yanında onun arkadaşı götümü elliyodu ufffffffff çok fena orospuluk yapıyodum ya xD neyse ben biraz daha orospuluk yapıp kalçalarımı oynatıyodum xD ardınan okanda elini bacaklarımda gezdirmeye başladı daha fazla dayanamayıp xD o da azdı zaten biliyorum xD ikiside beni sikmek istiyo PPPPPPPP mmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhh bende acayip azmıştım ve amım çok fena sulanmıştı. düşünüyodum nasıl siktirebilirim bunlara kendimi diye :/ aklıma bişey gelmiyodu ama. ufffff acayip sikilmek istiyodum yaaaaa mmmmmhhhhhhhhhhhhhh ikiside götümü elliyodu. neyse bi an abimin bi hareketiyle irkildiler ve ikiside elini çekti. bende uffff diyip odama geçtim yatağıma uzandım.abim içerden beni çağırdı. mutfaktan içecek bişeyler getirsene meralcm dedi. bende tamam abi dedim. mutfağa gittim doalaptan kolayı çıkardım ve tam o anda arkamda birni hissettim. gelen serkandı. sana yardım edeyim dedi bende tamam canım dedim xD senin yardımını biliyorum been dedim içimden xD siki taş gibi olmuştu. pantolonunu delcekti nerdeyse xD neyse kolayı ve bardakları tepsiye koyduk. sonra ben elime tepsiyi aldım ve yürürken arkamdan eliylke götümü elliyodu. seni sikmek istiyorum merall dedi çok güzelsin dedi bende bi baktım ona sadece güldüm hafif, göz kırptım ve yürümeye devam ettim xD biraz naz yapcaktım tabi xD P hemen vermek olmaz öyle xD neyse kola içmeye başladık. ben odama geçtim. abim ve arkadaşlarıda abimin odasına geçtiler. kesin porno izliceklerdi biliyorum xD aradan 10 dk felan geçti baktım porno izliyolar xD ne abazalar yaaaa xD koca izmirde sikicek kız bulamamışlar walla xD biraz onlara bakıyım dedim. hepsinin eline yarakları vardı xPPPPPP mmmmmmmmmmhhhhh çok fena azmıştım. amımdan sular akıyodu mmmmmmmm o kadar çok sikilmek istiyodum ki anlatamam sizee mmmmmmmmm “şimdi bi erkek olucak şurda çatır çatır sikicek beni uffffffff mmmmmmmm” diyodum. bunlar asılıyolardı tabi porno izleyip. bende amımı parkmaklıyo ve memelerimi okşuyodum onlara bakıp. en büyük sik abiminde xD 20 cm falan vardı. xD içimden ” ufffff bee abii sende ne yarak varmışta haberimiz yokmuş ya, senin altından ne kızlar geçmiştir. bi şu kardeşini sikemedin” diyodum. abimin yarağına hasta olmuştum harbiden serkan ve okanın yarakları 16 cm falandı.neyse ben odama gittim ve mastürbasyon yapıyodum. elimle amımı parmaklıyodum. memelerimi elliyodum. sonra uzun ve kalın bir kalem vardı aldım elime amıma sokmaya başladım. mmmmmm deliriyodum adetaaa. içerde 3 tane erkek vardı ve ben burda mastürbasyon yapıyodum. çıldırcaktım yaaaa. sikin beni diyodum içimden. sikin, istediğiniz kadar sikin. sizin orospunuz olayım erkeklerimmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmm ohhhhhhhhh ohhhhhhhh girin amıma ohhhhh gir amıma canım abimmmmmm mmmmmhhhh serkanımmm ağzıma verrr bebeğimmmm mmmmmhhhhh okan götümden sik bitanemmmmm ohhhhhhhh erkeklerimmmmmmmmm sikin beni doyasıyaaaa ohhhhhhhhh canım abimmmmm sik kızkardeşini sik ohhhhhhh sik beni abiiiiiii ohhhhhhhh sikin beniii ne oluuuurrrrrr uuuuffffff mmmmhhhhh ahhhhhhhh diye inliyodummmm feci bi şekilde. sonra serkan geldi. beni kendimi okşarken gördü ve anında kapıyı kapatıp üstüme atladı. sikini ağzıma verdi. ohhhhhh ne güzeldi yarağıııı mmmmmm hemen yalamaya başşadım. sonra soyundum çırılçıplak kaldım. sonra da okan ve abim geldi xD şok olmuştum resmen xD tamam okan ve serkan beni sikicektide abimde beni sikmeyi kafaya koymuştu xD daha önce hiç abime karşı öyle şeyler hissetmemiştim ve düşünmemiştim. açıkçası baya bi şaşırdım. neyse dedim içimden “ya meral elin oğluna veriyosun amk, siktiriyosun geceler boyu kendini. canından kanından abine mi vermicen dedim. yazık çocuğa azmış işte sikmek istiyo seni dedim” ikisine de “gelin bakalım” dedim hınzır bi şekilde xD abim dedi ki “meral wallahi bu piçler kafaya koydu seni sikmeyi, eee bende doğal olarak hak verdim. senin gbii sexy ve güzel bi kızı her erkek sikmek ister” dedi ve güldü xD sonra ” dedim sana o kadar çok sexy giyinme diye ama dinlemiyosun ki cnm” dedi ve güldü yine xD neyse artık bunlar sikerken abine de verirsin heralde di mi ? ama anneme ve babama asla söyleme tamam mı ? “dedi.bende “sen yeterki iste canım abicimmmm veririm tabi, sana vermeyip kime vercem başka dedim. istediğiniz kadar sikin beni. söylemem bebeğim sen merak etme sakın” dedm ve serkanın sikini yalamaya devam ettim. serkan soyundu ve ardıdan okan ve abimde soyundu. abim götümü yalıyodu. okansa memelerimi yalıyodu. ohhhhhhh ne şanslı kızdım yaa 3 erkek beni yalıyodu xD sikiceklerdi az sonra :ppPpP mmmmmmmm sonra abim sikini verdi ağzıma yalamaya başşadım” ohhhhhhhhhh mmmmmm canım abim yarağın süpermiş yaaaaa bunca zamandır neden sikmedin beni söyle bakim” diyerek gülümsedim ve devam ettim.” ya bebeğim annemden babamdan bi de sen vermezsin diye korkuyodum” dedi. neyse sonra okanın o tatlı yarağını yaladım ve abim amıma girmeye başladı. ben derin bi ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çektimmmmm… abim ne güzelde girmişti öyle o tatlı amcığımaaaa. mmmmmmmmm hiç bi erkeğin girişine benzemiyodu. çok tatlı ve zevkliydi. sonra girip çıkmaya başladı. abimin üstünde zıplıyodum ve deliler gibi sikişiyoduk. serkan arkadama geçti ve götümden sikmeye başladı. okan ağzıma veriyodu. ohhhhhhhhhh 3 erkek tarafından sikiliyodummm ve acayippppp bi zevk alıyodum.hele abimin yüzüne bakarak o yüzünde ki zevki gördükçe deliriyodum inanın. müthiş bi zevkti…. altımda abim vardı ve beni çatır çatır sikiyodu. ahhhhhhhhhhh ohhhhhhh mmmmm sikin beni sikinnnn erkeklerim diyodum. ne olur sikinnnn hiç çıkarmayın yaraklarınızı içimden diyodum mmmmmmmmmmmmmmmmm cidden müthiş bi zevkti. onlardan önce ben 2 kez boşaldım titreye tirreye. hem amdan hemde götten sikiliyodum. amım götüm ağzım yarakla doluydu. sonra abim ve serkan yer değiştirdiler. abim götten girmeye başladı serkanda amımdan. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh erkekelrim benimmmm süperd,i yaaaaa bi görsenizz. mmmmmmmm aaahhhhh sonra da okan amımdan sikti yaklaşık 1 saat sikiştik ve sonra hepside ağzıma boşaldı. hepsininde dölünü içtim xPPPPP mmmmmmmmmmmm artık abim ve arkadaşları ara sıra sikiyodu beni xD yani anlıcağınız iyice kaşar olmuştum xD ama kızlara tavsiyem, eğer erkek kardeşiniz varsa mutlaka onla sikişin en azından biraz dokundurun elletin.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sex miknatısıyım

Merabalar öncelikle ne kadar azgın olduğumu söylemeliyim ve bunun içinde elimden geleni yaparım. Bizim kızları olan 2-3 aileli kiracılarımız var zaman zaman bize misafirliğe gelirlerdi kızları bizim mutfağa geçip birşeyler hazırlarlardı bende genelde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beyaz çarşaflar içinde

merhabalar ben 23 yaşında bir bayanım. tam 3 yıldır erkekarkadaşımla çıkıyordum ama onun bana birkez olsun cinsel bir eğilimiolmadı ve bu benim isteklerimi her geçen gün dahada çok arttırıyodu. bennekadar istekli olsamda bunu ona söyliyemiyor ve onun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

6 yıldır dulmuş meger

adım Burak yaşım 28 boyum1.81 esmer yeşil gözlü ve sexi bir erkeğimdir. Anlatacaklarım inanın tamamen gerçektir.Bursa da yaşıyorum ve iş yerimde bursada.İş yerimde çalışan bayanlardan birinin yakın arkadaşı olan nevin isminde 6 yıldır dul olarak 10 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boyum kısa ama malafatım saglam

Ben ailemin tek erkek ve 2 numaralı yetişkiniyum. Benden 2 yaş büyük bir ablam var. Ben 18 ablam 20 yaşında. Annem ve babam yıllardır ayrı ve babamla 10 yılı aşkındır hiçbirimiz görüşmüyoruz. Boyum 1 metreye yakın. Evet yanlış okumadınız boyum 0.98 cm a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dehşetiz

Merhaba biz iki erkek olduğumuz bölgede endüstri meslek lisesindebilgisayar bölümünde okuyoruz herkez bizim okullarda fazla kız olmadığını iyibilir ve bizimokulda aynı 0 kız ama süperbir ingilizce hocamız vardı iki kafadarbizimde ingilizcemiz zayıftı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin sevgilisi ile sikiştim

Ben 17 yaşında bir kızım. ismim tuba. 170 boyunda 50 kiloyum sarışın mavi gözlüyüm. anlatacağım herşey benim yaşadığım şeylerdir. ben şu an lise 4e  gectim. anlatacağım olay geçen sene başladı. ben size herşeyi baştan anlalatayım. annem şu an 35 yaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli patronumu mutlu ettim

Mrb yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  Anlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patronumla ilk başta patron eleman ilişkimiz oldu. Belli bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sibelimle

slm.ben murat size bundan 2 ay önce başımdan geçen bi olayıanlatcam. tatıliçin antalya ya gitmiştim kaldıgım otelde sibel adında bi afetletanıştımtek kelimeyle muhteşem bir bayandı oldukça dolgun kalçaları dikgögüslerivardı ilk görüşte onun için içim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

jigolo anısı

Slm ben aydından gökhan jigololuk yapmaya 5 yıl önce internette dolaşırken bir siteye üye olarak başladım malum iş bulmamanın zorluğundan bu mesleği yapıyorum ben 1.72 boyunda 62 kg yakışıklı üniversite mezunu 30 yaşında bir gencim bu anlatacağım hik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi mastürbasyon yaparken yakalayınca!

Herkese selam, ben Melek, 18 yaşında, 1.74 boyunda, 56 kiloda, sarışın bir kızım. Ozaman henüz Liseye gidiyordum. Güzel bir kızım, okuldaki ve mahalledeki erkekler benimle bir gece geçirmek için can atarlar herhalde. İlk seks deneyimimi geçen sene ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.