Abimi baştan çkardım ve olanlar oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik benim birde kuzenim var ismi ayça her fırsatta bana senin abinedeliler gibi aşığım diyordu abimde hakkatten yakışıklı biriydi her neyseantalyayı bileniniz çoktur ben abim ve ayça lara sahiline indik ayça çantasındançıkardığı güneş kremini abime uzatıp sırtıma süremisin dedi ben biliyordum oabimi istiyor ama abimin bundan haberi yoktu abimde kabul etti ve kremi sırtınasürmeya başldı ayça biraz daha aşşağıya dedikçe abimin öünün kalkatığını gördümve abimimin gözlerinin içine baktım abimde davayı çaktı ve suya girip yüzmeyebaşaldıkakşam eve geldiğimizde annelerle teyzemler misafirlik için manavgatagideceklerdi bizde üçümüz evde yanlız kaldık sonra ben abimin yanına gidipsahildeki olayı anlattım kızım ben napayım istemeden kalkıyo dedi bende buherkeste olurmu dedim oda bana evet dedi neden sordun bu soruyu bana deyincebenimde sırtıma krem sürermisin dedim oda kabul etti ve sürdü abi kalktımı dedimhayır dediKızım neden ikide bir sorup duruyon bu soruyu bana dedi bende hiç öylesine dedimsonra ayçayla odamıza çekildik benim abim çok televizyon meraklısıdırtelevizyonun önününden bir dakka olsun ayrılmaz genelde reality sowları izlerbirde enb çok sevdiği proğram ise acun firarda herneyse benle ayça odada sohbetediyorduk ayçaya senin abime duyduğun duyguların aynısı bende de var dedim odabana nasıl olur böyle bişey olmaz manyakmısın sen kızım dedi ama önüm sulanıyonapabilirim dedim oda bana gel beraber sevişelim dedi hiç çekinmeden kabule ttimve sevişmeye başladık kendimizi kaybettiğimiz bir anda odanın kapısı açıldı veyakışıklı jönümüz odadan içeri girdi o kızlar bu ne hal dedi ikimizde utanmıştıkama abim hiç öyle düşünmüyordu üzerinde olan şortundan nerdenyse fırlayacaktıufaklık hemen yanımıza sokulup bende sizin içinize girerim yoksa karışmam dedive bizde zaten böyle bişeyin olmasını bekliyorduk hemen kabul ettikve ilkayçanın ammını yalamaya başladı bende abimin sikini ağzıma alıp yalamayakoyuldum ayça abimin altında inleyip duruyordu sonra sıra ban geldi abim okadargüzel yalıyorduki anlatamam bende hemen ayçanın ammını yalamaya başladım sonraabime hadi abi içime gir diye feryat ettim oda hiç çekinmeden kabul etti veiçime girdi benden öyle bir ses çıktıki inanın hiç öyle acı hissetmemiştim bugüne kadar sonra o acının yerini çok tatlı duygular almaya başladı ve beni birgüzel sikti tam boşalacağı sırada içimden çekip ayçanın ağzına verdi ve ayça sondamlasına kadar ağzına alıp tuttu ve benle ayça öpüşmeye başladık ayça ağzındakitüm spermleri ağzıma kustu ve bende yuttum çok harika bir tadı vardı abim sonraayçayı altına alıp onuda bir güzel sikti sabaha kadar berberce sikiştik abimikimizide eliler gibi sikiyordu ve sabah oldu biz yine devam ettik aradan ikigün geçti anneler manavgattan geldi ve sahile indiler biz üçümüz hiçayrılmıyorduk evde kaldık ve tekrar sevişmeye başladık zamanın nasıl geştiğinianlamamıştık ben banyoya gittim ama abimle ayça devam ediyorlardı ve annemlereyakalandılar onları evlendirdiler ve ayçada bizimle beraber şimdi vanda benevlenmedim halen onlarla deliler gibi sevişiyoruz abim ben ve ayçaböyle çokgüzel abimin iki karısı bir kızkardeşi var anlarsınız yani size daha neleranlatacağım bekleyin ve okuyun
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Oğlumun Arkadaşı Aklımı Başımdan Aldı

Merhaba adım Asuman 38 yaşında 1 genç sahibi eşinden boşanmış fiziği ve medeni halimle erkeklerin peşinde koştuğu bir kadınım özellikle bacaklarım, göğüslerim, sarı saçlarım ve ses tonum erkekleri hemen etkiliyor bir kadın olarak bunun farkındayım v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım annemle - 10

Bir müddet sonra üçümüzde gelmeye başladık. Ben annemin götüne boşaltırken, halamda annemin elinden etkilenip boşalmaya başlamıştı bile. Sergi gibi devrilip yattık. Uzun bir süre sesimiz çıkmadı, neden sonra toparlanan annem kalkıp duşa gitti, onun d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ile yatak odası maceramız

Annem ile Yatak Odası Maceramız Adım Berk. 18 yaşındayım. Annem Deniz ise 38 yaşında. Çok tatlı ve çekici . Annem 25 yaşında pek çok kadının isteyebileceği kadar güzel bir vücuda sahiptir. Vücudunu zinde tutmak için daima spor yapar. Açık tenli iri m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koydeki hayat 3

| evetttttttttttt sayin okuyucular simdi kendime gelebildim ve icimdeki tum sirlarimi sizlerle paylasmak uzere tekrar beraber olduk ve simdide sizlerle kardesimle ot yolmaya gittigimiz iliskimizi anlatacagim gunlerden yaz gunu ilk baharin sonlari idi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemmveben

yasim 25 su an ozamanlar 18 falandim evde yatiyordum gündüz vaktiydi annemde isden gelmisdi hastaydi benim yanima yatdi herzaman yanima yatar babam rahmetliydi birdahada evlenmedi zaten annem neyse yanima yatdi bende uyandim arkasini dönmüsdü bende a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem hocam oldu

Merhabalar ben 22 yaşında 1.82 boyunda esmer yakışıklı bir gencim Babam ve annemi Trafik kazasında ben 16 yaşındayken kaybettik Bana o günden beli abimle yengem bakıyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26 yengemse 24 yasindalard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iri memeli teyzem-2

ilk hikayemı yazmıştım bu devamı okuyanlar ilk aşamayı biliyodur zaten neyse o gunun sabahında ben evden çıktım o daha yatıyodu ama ben emelıme ilaşmıştı onu o aşamaya getırdım ya gerısı kolay dıyodum kendı kendıme 2.3 gün gormedım daha sonra onlarda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayayip ittim

 ben oldukca sapık ruhlu biriyimdir.  orta okuldayken iyice azmaya başladım  geceleri kız kardeşlerimi okşamaya başladımıştım onları okşarkşar boşalırdım   onları okşamak  yalamak  benim için dünyanınen zevkli işiydi.&nb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamı ormanda arabanın üstünde

Hala inanamıyorum bunların olduğuna halamla her pazar birliktr pizza yemeye gideriz.bunun sebebi halamın ben 5 yaşındayken bana bunu yapacağına dair söz vermesidir.bu yüzden pazar günleri hiçbir plan yapmam ve 13 yıldır neredeyse her pazar pizzamızı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rap müzik ile annem geldi

Rap Müzik ile Annem Geldi slm ben 18 yaşında bir gencim size anlatıcağım olay 2 sene önce gerçekleşmekte.annem 44yaşında dolgun göğüslü süper kalçaları olan vede hala çok genç bözüken bir taş bebek.bu arada annem ve babam ayrılar herneyse hemen hikay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.