Ensest Hikayeler kategorisi, abim beni .. hikayesini oku.

abim beni ..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım ve bir filim izliyordum ve birden sevişme sahnesigelmişti biraz izledikten sonra sanki amımdan sular geldiğini hisetmiştim ve açıp bakınca hafif ıslanmıştı ve sanki kendi kendimi sikmek istiyordum ama yapamıyordum amımı elimle okşayıp göğüslerimiokşuyordum bi erkeğin kapıdan girmesini öyle istiyordum ki çok geçmeden kapı çalındı ve ben toparlanıp kapıyı açtım abim gelmişti heyecanla filmi kapatmamıştım ve abimde izlerken bana bakıp sen bunumu izliyorsun dedi hafifce eğilip evt ne olmuş yani dedim birden gözüm abimin sikine takıldı pantolonu hafifce kalkmya başlamıştı ve yanıma gelip sen neden öyle bakıyorsun dedi ben inanılmaz heyecanlıydım şakayla yavaş yavaş kaçmaya başladım evin içinde gençlar gibi koşuşuyorduk yakalanınca abim bana daha yakındı ve aleti bacaklarıma değiyordu ve birde ikimizde gözgöze geldik dudaklarımı hafifce ısırdıktan sonra abim dudaklarıma yapıştı ve beni öpmeye başladı bende aynı şekilde öptüm ve alini amıma getirip okşuyordu bende sikini elime almıştım ve azmıştım artık beni sikmesini söylüyordum ve abim sikini ağzıma alıp ileri geri salıyordu çok güzeldi ve nihayet amıma getirmişti amıma yavaş yavaş koydu ve köküne kadar koydu ben ohhhhhhh deryip bağırdım siki amımda dudağı dudağımde va eli göğsümde 3 saat öylece beni sikti ve ondan sonra hergün sikişiyorduk çok güzel bir amımvar
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamın yeğeni otobüste dayadı!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim ve kuzenim

selam ben murat.22 yaşındayım askerden yeni geldim.tatil için izmire gitmiştim yanımda kızkardeşim vardı.izmirde teyzemlerede kalacaktık.eve vardığımızda teyzemler yok sadece 19 yaşında seksi bir kız olan hülya vardı.kardeşimde çok seksi bir kızdı.ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşimin memeleri

Ben 21 yaşında 1.75, 78 kiloyum. Anlatacağım olay 5 yıl önce oldu. O zamanlar 16 yaşındaydım ve seksin ne demek olduğunu pek bilmiyordum. Lise 1 sınıfa gidiyordum. Ve bende bazı değişikliler oldu. Tüylendim sakla ve bıyık çıkmaya başladı. Memelerim ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

KARISINI SİKTİM DİYE ABİM BANA KÜSTÜ

Merhaba.adım cengiz. Bu siteye girdiğimde karşılaştığım hikayeler karşısında şok oldum.biç böyle yalan mı olur kardeşim.resmen senaryo yazılıyor buralarda. Buna benzer durumlarla bende karşılaştım ama hiçte kolay olmadı sikişmek.hatta olmadı zaten.am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeğenim neslihan

 merhaba ben çorumdan 18  yasında bır gencım rumuz melihbora   bundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmiştik orada halamlarda kalıyoduk halamın ıkı tane bırbırınden guzel kızı vardı benım ılıskım neslıhanla ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem ablam

Slm ensest severler ben size ablamla yasadığım ilşkiyi anlatacam ben 26 o 33 yasına evli ve 3 yetişkini varküçükkken onu ruyamda görmüştüm ondan sonra ona olan ilgim başladı bazen onu hayal ederek otuz bir çekerdim ama sonunda pişman olurdumyas geldi 26... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin amcıgı süperdi

Gecen ay ögle vakti kapı calındı ve bana oturmaya enistemle kuzenim gelmisti. Oturup konusuyorduk, ben kahve yapmaya kalktım sesimi duyurmak icin salona bagırarak konusuyordum. Birden bir avuç ağzımı kapadı ve beni geri çekti ve hızla yere yatırdı. O... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim amımda şampanya açtı

Ben 17 yaşında bakire bi kızdım.Tabiki kendimi kocama saklıyordum ma ne olduysa oldu.bir gün ben okuldan gelmiş evde dar bi taytla oyuruyodum sadece 21 yasındaki abim vardı.annemlerdüğüne gitmişti ve iki gün yoktu..Canım çok kötü sevişmek istiyordu.e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimle ilk sex

Merhaba arkadaslar size kuzenimle başımdan geçen olayı anlatıcam ben ilkyaz 16 yasimda 160 boyunda minyon tipli bi kızım kuzenim kaan ise 17 yasında 175 civarı boyu var mukemmel bi vucud sahibi olmasada kol kasları ve bakısı felan beni deli ediyordu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dokunmak mi çilginlik

 Daha once sıze basımdan gecen bu tatlı olayı anlatmıstım.ismim cansu yenı basımdan gecen bu olayı daha anlayamadan yıne bırcılgınlık yaptım.Yaptıgım bu tatlı ve hos cılgınlık hala ıcımı tıtretıyor.İsyerımden cıktım.Ramazan icin aksam gıdecegımı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.