58 lik çarşafliyi siktim.

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
30 yaşında 1.80 boyundayım.terminalden otobüse binerek istanbula yola koyulduk.yan tarafımda çarşaflı bir kadın vardı ve tekti benim gbii.gece yolculuğunda ilgimi çekti bir ara uyudu o arada farkında olmadan çaraşafı açıldı iç çamaşırı göründü kocaman memesinin uçunu farkedince sikim acayip kalktı mutlaka tanışmalıyım dedim.bir yazı yazdım ve yanına koydum.yan koltukta oturuyorum sizden çok fazla etkilendim lütfen kızmayın ama kabul ederseniz sizinle yol boyunca konuşmak isityorum dedim.uyanınca okudu ama ben çok korktum neyse bana baktı gelebilirmiyim deyince sesini çıkarmadı neyse ben yanına oturdum tabi karanlık kimse kimsenin umurumda değil herkes uyuyor konuşturmak için çok zorladım.sikim kalkıktı arada bir sikimle farkettirmesen elliyordum göz ucuyla bakıyordu.neyse konuşmaya bşaldı anlatmaya başladı mola saati geldi indik.ben lavobaya gidicem dedi yani işemeye.gitti bende arkdasından daldım birden beni görünce ben galiba yanlış yere girdim dedim neyse şu tuvalete gireyim dedim.kimse yoktu sende gel dedim lütfen yalvardım zraki girdi soydum vaktimiz çok az dedim.hemen dömelttim koca uzun donu vardı indirdim dömelttim olmaz diyemedi çünkü korkuyordu biri içeri girer diye hemde araba kalkmak üzreydi hızlıca soktum ahhh diye inledi hızlıca girdim ellerimde memeleri oooohhh diye inliyordu 5 daikak boyunca siktim.çıkardım eğil dedim eğildi ağzına verdim öptü yaladı ağzına fışkırcam sakın ziyan etme dedim olmaz dedi zorla soktum elimle bastırdım ve fışkırdım kusacak gibi oldu yut çıkarma dedim yüzünü buruşturarak yuttu hızlıca çıktık arabaya bindik sohbet ederek vardık ama indiğimizde bir bey karşıladı numarasını alamadım.beni isteyen varsa [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kilot koklamak

islerim dolayisi bir yere gitmek icin belediye otobüsü bekliyorum. islerim dolayisi bir yere gitmek icin belediye otobüsü bekliyorum. Yaklasik yarim saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tiklim tiklim oldugu için bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gelinimi siktim hikayesi ayşe

SerpiL writes 20 yaşında cüssesi yerinde, orta halli bir gencim. Her sene olduğu gibi yine kampüste bahar şenliği verilecekti, çıktım kampüse gittim, amacım kankalarla içip dağıtmak, sonra da mümkün olursa berab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaş lı kadı nı sikiş im

selam. ben 24 yaş ı nda bir gencim. geç enlerde yaş lı bir bayanla tramwayda tanı ş tı m. ç ok konuş tuk. bana 3 tane torunu olduğ unu sö ledi. birazda kiloluydu. aç ı k konuş im olgun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıza kayarken kendimden geçtim

Ben 16 yaşında bir erkeğim 1 sene önce bizim sınfta bir kız vardı bu kız kaşar dı ama çok belli etmiyordu ben canım istediğimde bacaklarına dokunuyorum gülüp geçiyor zaten hep etek giyiyordu o yüzden benimki okulda hep kalkık oluyordu akşam da 31 çek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yoldaki çıtır

olayım şehirler arası yolculuğumda başladı.ben bursaya giderkenyolda bir kız otostop... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

atina yolunda

merhaba ben igar(takma ad tabi), 39 yaşındayım ama çok daha genç görünüyorum, 177 boyundayım, 80 kiloyum, maddi durumum çok iyi sayılır, seyahat acentası sahibiyim,yazın işler çok yoğundu ve tatil için yunanistanı seçtim ve bir değişiklik olsun diye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste başladı

selam ben cem sizlere bir iş dönuşu başımdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacagım calıştıgim sirket bostancıda yine rutin bir gunun ardından isten cıkmış eve donuyordum once banliyo treni arkasından minibusle eve ulaşıyorum.her ne kadar tren yogun o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikişelim arkadaşlar arayın 2012

Merhabalar arkadaşlar şu an yazmış olduğum yazının hepsi gerçek yaşanmıştır fantazi değildir,Bu olay benim başıma 1.5 sene önce geldi.Levent sanayi mahallesinden gece 01:30 da ankara otobüsüne kız arkadaşımla bindik velhasıl oto... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tranvayda ki guzel

Mrb ben hollandadan yaziyon yaz gunuydu is saatiydi tranvay doldu cesitli milletten varlar baktik turk bayan gel dedin yer verdin ayaktaydim gulumsedik iyce dolunce oda bilerek arkasini dayadi bana zetensicaktan cildirdim kumas pantolonu vardi sikimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynanamı ayakta

bir gün kaynanam alış veriş için beni çağırdı arabayla gidelim diye tamam dedim kaynanam 60 yaşlarında güzel bir hatundur bakımlıdır kendisi eve geldim kayın pederim kaynanam arabaya bindiler araba çalışmadı çok uğraştım olmadı bende otosüsle gidelim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.