Sex İtirafları kategorisi, 21 yaşında annesini becerdim hikayesini oku.

21 yaşında annesini becerdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben mehmet ben 21 yaşındayım belki inanmıyacksınız ama ben 21 yaşında çok kötü şeyler oldu ama müthişti benim bir arkadaşım var çok yakın arkadaşım birgün onlardaoturuyoduk bilgisayar oynuyoduk benim sikim kalktı annesini memelerini ucundan görünce sonra ben hemen bakmayı bıraktım inmesi için tuvalete gitmem lazımdı ve giderken annesi benimkinin kalktını fark etti ama çaktırmadı tuvalete gittim ama çok azmıştım ergenlik halleri 2 dakkada boşaldım tuvalette sonra içeri gittim normal bir şekilde oturduk ama annesini unutamamıştım eve gidince bir post daha attım birgün annemle konuşmaya oturmaya geldi benden su istedi etrafına sikimin her yerini deydirdim suyun içine deydirdim sikimi işte sonra konuşup gitti falan ama rüyamda hep onu görüyodum birgün arkadaşım evde yokken beni çağırdı koli varmış onun taşıttırdı taşıdım sonra yatak odasına götür dedi sonra götürdüm ama ne göriyim yatan üstünde bir sütyen ve kilot ama dayanamıycakdım daha fazla bi ergen nasıl dayanır çok azmıştım dimdik oldu sikim sonra içeri aniden girdi beni gördü ve ben korktum o bana dediki ne oldu dedi cevap veremedim sonra sen büyüdün artık bunlar normal dedi korkum yavaş yavaş geçiyordu beni istersen bir elle dedi şaşkındım acaba diye düşündüm hiç meme elledinmi dedi ben hayır dedim ama şaşkınlıktan ölüyodum elledim bir baktı ki benimki dimdik ama ben bile sikimi hiç böle görmemiştim 14 cm sikim vardı ama o hali nasıl diyim 16 cm gibi sonra bu dediki istedin kadar elle benim için sorun yok dedi benim korkum geçmişti ve şöyle dedim şey ben hiç meme ellememişitin çok güzelmiş dedim şey kilodu görebilirmiyim dedim ama çok utanıyodum bana bir su katıp gelirmisin dedi tamam dedim içeri bir girdim çırıl çıplak milli olmak istermisin dedi ben cevap veremedim 2 saniye falan sonra evet evet dedim nasıl istersin dedi ben porno izledim kadar biliyodum domalırsan iyi olur dedim direk sikersen güzel olmaz dedi biraz yalamaya başladı ama ergen oldum için benimki direk aktı 1 dk ağzına alıp çıkarıyor alıp çıkarıyor ben 15 -20 saniyede ağzına aktı size nasıl diyim 24 yaşınadki bi adamdan nasıl akar öle bişiy geldi dölüm şaşırdı kaldı sonra yatağa fırlattı beni ve üstüme sırt üstü yattı hamile kalırmısın dedim cevap vermedi ben korktum hayır olmam dedi amına yavaşca ucunu soktum ama çok değişik bir zevk hissettim hızlanmaya başladım sanki biraz canı acımış gibiydi durdum bişey oldumu dedim hayır müthiş dedi devam et dedi amı sulanmıştı ve dediki aya kalk dedi kalktım ve sikimin üstüne zevkini boşalttı sonra amını yalamaya başladım ama coşmuştum bana dediki domalıyımmı dedi olur dedi domaldı amı bir ortaya bir çıktı ben ölüyodum müthiş bişiy sonra sikmeye devam ettim bir 5 dakka falan domaltarak siktim sonra kalktı ve dediki son birkez boşalırmısın dedi ben büyük bir zevkle dedim nerene dedim ağzıma dedi yalamaya başladı ben yalamaya hiç dayanamıyordum ve boşaldım sonra giderken numaramı istedi verdim ve 3 gün sonra aradı saat 8 de ev boş dedi sana büyük bir süprizim var dedi ben gittim birde ne göreyim dap dar bir tayt spor harektleri yapıyordu ben görünce bir sıcaklık hissettim sikimde bir baktım zevk suyu geldi gittim napmak istersin dedi ben bir pornoda izlemiştim yırtyorda ben dedimki bak izle dedim taytını bir yırttım amı ortada işte sikmeye başladım falan boşaldım falan bana dediki bak şimdi sana ne getirecem dedi bekledim ve bir prezervatif bir tat bak dedi büyük bir zevkle siktim 1 aydı 5-6 kez sikiyorum müthiş birşey tavsiye edeim 21 yaşında milli oldum ve böyle azgın bir kadın komşum olduğu için çok mutluyum hadi eyvallah
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okul aşkım

Sitede yazılanları görünce cesaretimi topladım ve ben de başımdangeçenleri yazmaya karar verdim.Oğlumun veli toplantısına gitmiştim. İlk gittiğimde toplantıda bendenbaşa erkek yoktu. Velilerinhepsi bayandı. Biraz çekinmiştim. Herkes bayan olunca bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikiş dolu saatler

mrb ben kaan kütahyaliyim neyse hikayeme geciyim:)bir gün babaanneme ilaç yazdirmaya ssk hastanesine gittim ilaç yazdırmak beklemek gerekiyor malum bende asağida bi cay içiyim dedim asağiya inerkende karneyi hasta bakiciya verdimtam inerken onunla gö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

19 luk yengemle

ben berkant ben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29 yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatilimi geçeirmek için izm e yegenimin yanina gitmiştim.oda 19 yaşında ve 1 senelik evli idi.eside özel bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem istiyordu

Sizlere yıllar önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O zamanlar 20 yaşında genç ve zıpkın gibi bir üniversite öğrencisiydim. Seks hayatımın önemli bir parçası idi, hala da öyledir. O dönemlerde en çok olgun kadınlardan hoşlanırdım. Dolayısı ile ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asistanımı öyle bi sikmişim ki

Kendime uzun bir süre yönetici sekreter veya asistan gibi bir bayan eleman aramaktaydım.Fazla sözü uzatmayım bir gün bir bayanı bu işe aldım.Çok hoş bir kızdı.Oldukça seksi dudakları vardı.Ayrıca türbanlıda bir bayandı.Neyse bunla genelde iş yerinde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asuman kan ter içindeydi

29 yasinda bir gencim adım caner istanbulda yaşıyorum.. ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum.soguk bir kis günü dışardan eve dönmüştüm.donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti.kapiyi caldim.kimse yoktu.tekrar tekrar calinca k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuvalette Siktim

ben de başimdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Ben şuan 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar istediğim her amcığı elde ettim. Fakat bir tanesini birtürlü elde edemedim. Kim mi tabiki kuzenim figenin amcığını… Figen 28 yaşında uzun boylu sarı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul muhasebeciyle

Merhaba sürekli fantezi ve sex hikayelerini okuyorum ve bende başımdan geçen birkaç olaydan bir tanesini sizinle paylaşmak istedim. Uzatmadan başlayayım. Ben 1.70 cm boyunda 64 kg siyah saçlı kahve gözlü 32 yaşında, üni. mezunuyum inşaat sektöründe i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kızı muhteşem birşeydi

mrb ben bursada yasıyom yasım 26size yasadıgım gercek bi hikayemi anlatmak istiyom amcamın kızını 3yıldan beri feci bi şekilde süzüyodum ama evleri kalabalık oldugu için bir turlü fırsat bulup ona onu istedigimi soyleyemdim zaten kızdıda bide bu yuzd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

biraz zorladı

slm ben kem.. country adında bir sitede güvenlik olarakçalışıyorum benimle beraber K-9 köpeklerimizde görev yapar bir güngörevdyken Nazlı adında bir kızla tanıştım çok hoş ve bakımlı biriydi 17 yaşında 170 boyunda yeşil gözlü güzel bir kızdı onunlako... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.