18. yaş günümü yatakta kutladım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ergenliğe girdiğimizden beri en yakın arkadaşlarımdan bi tanesi beni sürekli sıkıştırır şakayla karışık sürtünür dururdu.Sonra şakalar sonucu o sürtünmeler çok hoşuma gitmeye başladı, taciz edilmekten hoşlanır hale gelmeye başladım. Tabiki o bu tacizleri yaptığı için sert tepki veriyodum ama azgınlığından yada yüzsüzlüğünden ve samimiyetimizden devam ederdi.Zamanla benim verdiğim tepkiler azaldı çünkü çok hoşlanmaya başladım bu yaptıklarından beni her fırsatta sıkıştırırdı bende o fırsatları çoğaltırdım :) sürtünürdü bende karşı koymayı azaltmıştım ama azgına yetmedi. artık18 yaşlarında falandık herzamankigibi bütüün gün yapmadığımız saçmalık kalmamıştı mahallenin yaramaz genç grubunun 2 üyesiyiz:) en sonunda eve döndük onlarda kalıyoduk yine.Pornolar izlendi herşey bitti yataklara geçtik onla beraber yattık.Bu uyudu hemen ben televizyon izliyodum. Birden aklımda yokken arkamda bi sertlik hissettim , baktımki demir gibi sertleşmiş sikini sürtüyo yineuyuduğundan emin olamadım ittim diğer tarafa biraz zaman geçti. Demir gibi sikini değdirdikten sonra içime kurt düştü tabi, ona git derken deligibi gelmesini istiyodum.Sonra istediğim oldu bu sefer götümde elini hissettim.Biraz büyükçe olduğu için çok seviyodu sürekli eli götümde olurdu bu ellemeleri beni mahvederdi,çok hoşuma giderdi. Daha sonra uyuduğuna ikna oldum ellemesine hiç bi tepki vermedim.,önceden istemediğimden emin değildi ben tepki vermeyince istediğimi olacak ki çok daha iştahla beni okşamaya başladı.Çok azgındı sürekli birilerini sikmek isterdi çok yakın arkadaşım olduğu için sürekli beraber vakit geçirirdik ve grupta en azgın oydu ama bi erkeği sikmek iisticek biri gibi değildir.götümü okşadı bi süre sonra demir gibi siki tekrar götüme dayandı ve bütün sıcak vücudu benimkiyle birleşti.İlk kez bu kadar yakın olmuştuk. Hem benim kalbim çok hızlı çarpıyodu hemde o çok heyecanlanmıştı kalbini sırtımda hissediyodum.Eminim çok mutluydu!ben tepki vermediğim için oda istediği gibi bana sarılıp sürtünmeye başladı.;Ben hala rüyasında bi kızı sikiyo zannediyodum :) Birden boynumu öptü ve bana baktı o zaman dünya başıma yıkıldı zannettim çünkü uyanık olduğunu ileri zekam daha yeni fark etti:) artık dönüşü yoktu sürtünmeye devam etti bende artık sikini okşamaya başladım.Sonra aşağı indi eşofmanımı çıkardı daha sonra boxer ımı çıkardı ve bortaya çıkan götüme ilk kez bu kadar rahat dokunduğu için olsa gerek bi öpücük kondurdu.Bu arada kendide soyundu bütün sıcaklığı ve sertliğiyle o demir gibi sikini götüme sürtmeye başladı biraz tükürdü ve kayganlaştırdı devam etti.Sanki benim en yakın arkadaşlarımdan biri değildide kırk yıllık sex tecrübesi olan tecavüzcü coşkundu:) ama çok iyi biliyorum ki kimseyle yatmamıştı demekki pornoları dikkatli izliyormuş ben koyun gibi izlemişim :) neyse bendeheyecandan ısınmıştım o zaten azgınlıktan yanıyodu osıcaklığı hiç unutamadım. sonra eşofmanımın üstünüde çıkardı e omzuma bi öpücük! çırıl çıplak kalmıştık sonunda. biraz daha devm etti ve o yanan demir gibi sikinden sıcak sıcak döller çıkmaya başladı. Bunu hissetmek o kadar güsel bişey ki ben bulutlara çıkmıştım o mutlulukla o seneyi kapatabilirdim ama benim azgının siki hala götümdeydi hala sürtünüyodu o döllerin içinde ve daha güsel olmuştu .Saçımdan tuttu yüzümü kendine çevirdi birden öpmeye başladı.bu arada sikini sokmaya çalışıyodu ama ben kendimi sıkıyodum.Bana bu yaşadıklarım bile hayal etmediğim için çok gelmişti ama o daha fazlasını istiyodu. Dili azımın içinde dolaşmaya başladıktan sonra kendimi sıkmayı unuttum çözülmüştüm sanki.Deliğim az önceki döllerden o kadar kayganlaşmışki ben fark etmedim.azgınındili azımda dolaşıyodu ve ben çok mutluydum taki birden sikini götüme sokana kadar! çok kayganlaşmıştı bende kendimi sıkamıyodum birden girdi,neye uğradığımı şaşırdım.Çıkart dedim ama zorlamaya başladı artık kaçmaya çalışıyodum ama o soktu ve çıkartmadı.O zevk birden işkenceye dönüştü benim için ama azgın arkadaşım kendini kaybetti!O acıya nasıl dayandım bilmiyorum aslında tecavüz kaçınılmazsa zevk al demişler ama ben zevk alırken tecavüze uğamıştım biraz tersi oldu :) nasıl bişeydir bu hala çözemedim ama o acıya rağmen hepsi girsin istemeye başladım ve zaten kaçamıyodum zorla sikti beni ve içime boşaldı.çok rahatladım sonra sarıldı sikinide götüme dayadı sonunda istediğini yaptı öyle uyudu ben acımdan uyuyamadım tabi bu ilişki 2 sene falan sürdü bundan 2buçuk sene önce bitti ve başka sik girmedi her ilişkiden sonra pişman oluyodum bu nedenle devam etmek istemedim oda buna karşı çıkmadıdışarda kardeşim naber muhabbetleri yapardık evde beni sikerdi,çok hoşuma giderdi ama vicdan azabından öleceğimi zannederek devam etmedim.Belki isteklerimi bastırırım diye düşündüm ve kimseyle bişey yapmadım ama ters tepti şimdi çok daha azgınım o arkadaşımada bişey diyemiyorum. Bu süre içinde son bi kaç ayda 2 kişinin sikini azıma aldım nasıl yaptım hala bilmiyorum ama istediğim gibi olmadı.Gay olduğumu kabul etmek benim için çok zor .Rahatsızım ama istekler bastırılmıyo bunu öğrendm. şimdi 22 yaşındayım parlak değilim 186 boy şimdilik 95 kilo beyaz tenliyim dışarda farklı olduğumu hissettirmicek başbaşayken aktif olduğunu hissettirecek.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

vemedi bende anasını siktim

Iki arkadasım vardı hülya ile arzu. bi bayram günü arkadaşla bunlara gittik arzu ve annesi evde idi güzel kızdı ama arkadaşımla çıkıyodu. bense hülyaya bitiyodum tek kelimeyle muhteşem ince bir bel kocaman göğüsler ve kalça bembeyaz bir ten . ama bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manitaya çakış .d

Slm bn aykut ankarada yasıyorm tekrdaglym aslen sıze anlatcqm hıkaye gecen hafta oldu 2 yıl cktıqm we ck sewdqm kzdan ayrıldıktan sonra buyuj bı bosluqun ıcınde buldm kndmı derken 3 yıldır ara ara konstqum melıs bi qun mesaj attı nbıyosun diye bnde c... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kız kafayı bulunca tavan arasında siktim

ben 27 yaşında 180 cm boyunda yakışıklı bir genç sayılırım budan iki yıl önce kuşadasında bir barda barmen olarak çalışıyordum. barı kapatmaya yakın yaklaşık 19-20 yaşlarında sarışın bir afet girdi üstünde tüle benzer ince ve şeffaf bie elbise vardı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracının güzel amı

MERHABA. BEN 22 YAŞINDA SEX ÇOK SEVEN BİR GENCİM.ANLATACAĞIM HİKAYE TAMAMEN GERÇEKTİR.BUNDAN 3 YIL ÖNCE BAŞIMDAN GEÇEN HİKAYEYİ ANLATACAĞIM.O ZAMANLAR BABAMIN İŞLERİ İYİ GİTMİYORDU.BENDE HERZEMAN YAPTIĞIM GİBİ GİYİNİP KUŞANIP GEZİYORDUM.BİR GÜN EVE G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum seldayı siktim

Merhaba ben baran 33 yaşındayım 1.77 boyların atletik sayılabilecek yapıda biriyim bir buçuk ay önce yazlıkta yaşadığım olayı anlatacağım komşumuz selda hanım benden 7 yaş büyük 1.55 ile 1.60 boyları arasında hafif etine dolgun vucut hatları ve kıvrı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tangamı kokladı

Benim adım İrem.18 yaşında,oldukça dolgun kalçalara sahip,süper fizikli bi kızım.Başımdan geçen bu hikayedede bunların büyük bir payı var sanırım.Ailem ve ben daha yeni izmire taşındığımızda etrafa pek ısınamamış dolayısıylada yabancı kalmıştım.Bana ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anası ayrı kızıyla ayrı sikiş

size basımdan gecen bir anımıanlatacam bu hikatede gecen sahıs vede yerler hayal ürünü olmayıp birebir gercektir... 2004 temmuz ayında tatil icin gitmis oldugum köyümde gecti anımköyde yapacak bir iş olmadıgından bol bol geziyordun vede yatıyordum bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexsi kalçalı begüme çaktım

Oldukça sıkıntılı geçen lise hayatım esnasında değişik kız arkadaşlarım oldu ve bu kızlarla her ne kadar cinsel açıdan mutlu olduysam da maalesef aşk acısı her zaman için yüreğimin içinde bir yerlerde asılı kaldı. Maddi yönden bunalımlı geçtiği için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hiç unutamam

Slmlar daha önce sizlerle iki anımı paylaştım şimdi ise üçüncü anımı paylaşıcam hepinizin bildigi üzre serap ve aslı seks kölem olmuş onların sayesinde serpil ve pakizeyi de seks kölem yapmış kızlıklarını bozmuştum şimdi ise onların sayesinde neler k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenimle baş başa kaldık sonunda

Cumartesi öğleye doğru annemin sesiyle uyandım. ”Kalk öğretmenin geldi!” aman tanrım tamamıyla unutmuştum. Matematik öğretmenim fırat bey biraz da sahip olduğum yaşantıdan dolayı beni çalıştırmayı kabul etmişti. Çünkü özel ders verdiği pe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.